onsdag 18 maj 2011

Trevlig fikastund!

Efter en bråkig eftermiddag med trollungarna var det superskönt att bara få smita iväg med Sandra till fina Anna! <3
Lite sommarplaner, allmänt snack och gott kaffe! Synd bara att jag svullnade som en ballong, fick ont och åkte hem utan ett enda foto... Men vi hade i alla fall mysigt!

Vilken garvnojja jag & S fick på vägen dit, kunde knappt hålla bilen på vägen! Hon trodde inte jag kunde köra, eftersom jag tänkte svänga vänster där det inte fanns någon väg... Ja, typ, Inapekka svängde, men int fan svängde vägen! :D
Tills vi kom på att S typ inte kan skilja på höger & vänster! Jag tänkte svänga höger, men S menade vänster... Hajjar ni nåt, eller? Äh, skitsamma kul var det!
Störda?, yes, helt totally completly! Typ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar