onsdag 25 maj 2011

Schizad!


Idag har varit en tung dag, supertrött efter en lång dag igår i kombination med deppläge.

Fixade lite på morgonen och gick och la mig och sov middag i tre (!) och en halv timme! Kunde inte vakna, hur jag än försökte, panik! Vaknade med grym huvudvärk... Sen ringer ssk från Ersta och meddelar att de ska ha en medicin/kirurgkonferens om hur de ska avsluta mitt fall. Skitotrevlig och ser väl på mig som om jag var ett psykfall, galen och jobbig ... jag vet att det finns gott om sådana, men jag är inte det!!!
Ingen läkare vill träffa mig, de är inte intresserade av min hälsodagbok, hur jag mår, hur jag svullnar... de anser att det finns något fel, men de bollar bara vidare... helt sjukt! vet inte vad jag ska göra!

Men sen kom jag iaf ut på en promenix och fick prata av mig med Sofia! Nu känns det bättre om än rätt hopplöst. Jag är glad och otroligt tacksam att jag har fina vänner och underbar familj runt mig, tänk de stackare som ensamma får kämpa. Jag har ett otroligt stöd från er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar