onsdag 4 maj 2011

sliten...& varning för deppo...

men allt gick bra under op! Det var bra att inte tänka/älta så mycket innan. Hade dock svårt att vakna efter narkosen och vill aldrig mer sövas nu tack!
lite piller innan sövning
snygga papperskläder
japp, pillrena funkar ;)

uppvaket

ok, lite liv
Allt såg bra ut! Konstigt nog var det inte mycket ärrbildning, skönt för framtiden, men jobbigt just nu. Vad beror då alla besvär på??? Jag blev helt knäckt och vet inte var jag ska ta vägen riktigt! :(
Kirurgiskt är det stopp nu, men äggstockarna såg lite konstiga ut och jag hade fri vätska i buken, så filmen är skickad till gyn för kontroll...
Kan man verkligen påverka så mycket med psyket efter en traumatisk op???????? Blödning från tarm, smal avföring, svullen mage, smärta, trötthet??? Ingen kan svara på något, tips om vad jag ska göra mottages tacksamt.

Det känns som om jag hittar på allt och att ingen tror mig.. jag hoppas att ni som känner mig vet att jag har de besvär som jag har, ni har ju sett mig både före och efter op 15 mars -10.

Jag försöker nog få tag på Södertälje sjukhus så de får fixa ihop ett team med alla kontakter jag behöver, de är ju i grund och botten orsaken till detta! Jag orkar inte längre!

Nu blir jag nog utförsäkrad från försäkringskassan, får inget från patientförsäkringen och klarar inte av att jobba! :(((

Skit är vad det är! Hoppas jag snart får mer styrka, för just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och aldrig mer vakna.


Tack för att ni tänker på mig och för allt ert stöd, det betyder mycket, trots att jag inte riktigt orkar prata i telefon just nu! <3

1 kommentar:

  1. Älskade Ina. Vet att ord inte hjälper just nu men vi är många som finns här för dig, glöm aldrig det. <3 <3 <3

    SvaraRadera