måndag 2 maj 2011

jahapp, då var det dags, imorrn gäller det...

Dagen D är snart här, då ligger jag på operationsbordet... igen... visserligen bara en titthålsop, men förra gången skulle ju oxå "bara" vara en vanlig vaginal rutinop...
vi vet ju hur det slutade, så nu vill jag att ni håller tummarna kring lunch i morgon! Jag ska till Ersta kl.9, så runt elva tolv ligger jag nog med slangar o grejer...:( Förhoppningsvis är jag hemma igen på kvällen!

juni -10, sista vändan på södertälje sjukhus

Känns inget kul, men jag har verkligen kämpat hårt (och lyckats jävligt bra!) med att inte tänka på det utan bara åka och få det avklarat.

Ett år och två månader har snart gått sen de hade sönder mig och nu hoppas jag verkligen att allt det bästa kan hända, vad det än är!

Kram på er alla, älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar