måndag 16 maj 2011

Knark e bra, eller?! ;)

Jag har sagt det förr, är det inte bra med alkohol för magen så kanske jag ska börja knapra piller istället!
För nåt kul och avslappnande måste man ju ha... ;)
Mamma lilla, jag skojar bara!!!
Kommer inte börja droga, någonsin!
Men jag hittade nåt intressant på nätet när jag sökte på IBS och posttraumatisk stress, som min husläkare tror att jag har någon sorts mix av... Cannabis har väl oxå nån medicinsk verkan har jag för mig...
Kanske borde bli en försökskanin?


Fast å andra sidan nöjer jag mig nog med en dubbel latte! ;) Efter min allra första dubbel-latte idag med finaste Malin lär det bara bli dubbla i framtiden! Det är det närmsta knark jag lär komma! :D

1 kommentar:

  1. Tror också det är bra att nöja sig med koffein! Senare i veckan bjuder jag tillbaka en dubbel här hemma :)

    SvaraRadera