tisdag 17 maj 2011

Drömmer mig bort...


och funtar lite på framtiden... Eftersom det magonda inte riktigt vill ge med sig måste jag börja tänka på alternativa framtidsscenarion. Kanske öppna en e-butik och kunna jobba exakt de timmar eller minuter det passar mig när som helst på dygnet... eller hjälpa Nicke med www.mullis.se på halvtid eller nåt... går oxå hemifrån, men då blir det svårare med lönebiten.
Och nej, jag kommer aldrig ge upp min fasta tjänst innan jag vet något med säkerhet... men tjänstledigt kan jag kanske ta efter jag blivit utförsäkrad och prova på något nytt? Eller så provar jag gå tillbaka till jobbet först och ser hur det funkar...???????????
Men jag känner, bara idag när jag åkte in till stan med N, hur långt det faktiskt är till stan och jag verkar få ondare i magen när jag sitter länge i bilen?!

Svåra beslut att ta, men väl dags att börja fundera i olika banor!

Idag blir det iaf besök på smärtkliniken och se var det hamnar! Lite Winnerbäck på det! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar