torsdag 5 maj 2011

Shoppingförbud!

Nu är det slut på det roliga, nu får jag inte handla något mer!!! Det är väldigt lätt att nätshoppa när man inte mår så bra, och inte mår man bättre när räkningarna ska betalas... så nu får det vara slutshoppat!

Bjud inte mig på några partyn, locka inte med billiga priser och visa framförallt inte fler skor! ;)

Jag har iaf köpt ganska nödvändiga saker, ja, förutom skorna då... det mesta är sådant som gått sönder och behövt bytas ut... eller åtminstone ett par grejer, som typ...hmm...stavmixern.. Och födelsedagspresenter måste man oxå köpa till barn, vänner mm förr eller senare, nu blev det förr. Då är det iaf klart! Och skattepengarna garanterat brända innan de ens kommit! Bra jobbat Ina!

Förlåt N! <3 Jag ska sluta, jag lovar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar