tisdag 24 maj 2011

Nu är det konstaterat!

Ingen vill ta i mig, inte ens med tång! :((
Inte kirurgen, inte gastroenterlogen, inte gynekologen, inte smärtläkaren...ingen!!! Alla bollar runt mig men ingen vill ha mig. Ingen vill ställa någon diagnos och alla anser att jag måste få en diagnos innan man kan gå vidare... Bra jobbat sjukvården! Vart ska jag nu vända mig???

Kirurgen hittar inget fel som går att rätta till, gastroenterologen kan inte ställa någon funktionell diagnos pga den misslyckade operationen (allt beror på perforeringen och är kirurgiskt/gynekologiskt), gynekologen säger att det troligen är IBS, smärtläkaren kan ingenting göra innan jag fått en diagnos... Ja, husläkaren står lika handfallen som jag förmodar jag, när inte ens experterna kan göra nåt...

Och symtomen/besvären kvarstår... fortsättning följer väl så småningom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar