fredag 30 september 2011

upp & ner *långt*

Hälsan går verkligen lite upp och ner från dag till dag. De senaste nätterna har jag sovit uruselt, somnar rätt snabbt vid nio/tio, vaknat av magont och att jag spänt händerna krampaktigt, kan inte somna om, vänder och vrider mig halva natten... Men jag är iaf lite gladare på dagarna nu! Och det känns jättebra! Jag är trött och har ont men är glad!

Mina tester hos kuratorn visar att jag är deprimerad och har inre stress men ingen ångest längre! :D Så på något sätt går det väl sakta framåt. Smärtan vet jag att jag kommer att få leva med, så det viktiga är ju att komma upp ur depressionen och försöka se positivt på framtiden. Eller åtminstone inte nojja så mycket! ;)

Allt gällande patientförsäkring och skadeanmälan är nu åter på deras bord. Mina läkare stöttar mig och jag har skrivit brev för att begära intern omprövning (innan jag överklagar), jag har bollat vidare och det är en otrolig lättnad! Sen får man ta resten när det kommer.... Nu är det bara att hålla tummarna, sitta och vänta på att folk hör av sig till mig, jag har gjort allt jag kunnat. Men det går seeeegt! :/

Själv ska jag börja fokusera på roliga & rogivande aktiviteter! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar