torsdag 1 september 2011

Läkarbesök hela dagen...

Jag känner mig helt fullbokad varje dag, varje vecka, trots att jag är sjukskriven... Diverse läkarbesök, psykolog, socionom, jobbet m.m. Pust & puh!

Idag är det husläkaren, tandläkaren och Emmis 5-årskontroll på BVC...
Men samtidigt får jag städat av bästa Jannika på "keep it clean", som oxå börjar bli uppbokad, så vill ni ha bra städ kontakta henne pronto! :)
0739-559898


Igår var en helvetes kväll/natt, jag hade sååå jävla ont i magen att jag grinade. Men mina akuttabletter och vetskapen om att jag inte får åka in och ta morfin funkade tillslut och jag måste ha somnat... Nu är det lite bättre! 
När de här dagarna kommer så får de mig iaf att inse att jag inte är ett psykfall så det är ju skönt, för många gånger börjar man ju tvivla på sig själv, speciellt som folk runt om en inte riktigt fattar... :(

Man måste vara frisk för att vara sjuk och det är inte lätt! Men det är väl bara att kämpa på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar