tisdag 13 september 2011

Trevligt sällskap idag!

Fikat och ätit tillsammans med Ruta, Hugo och Linus, eftersom min man snott hennes man! ;)
Skönt att snacka lite strunt och få ge bort lite grejer som mina barn växt ur. Bra när det kommer till nytta istället för att gå till förbränning!

Annars ringde en tant från försäkringskassan, ska tydligen byta handläggare för tredje gången... och hon ville helst bli av med mitt ärende och gör nu allt för att skicka vidare mig till någon inom Stockholm stad (min arbetsgivare). Evigt tjat om vilken stadsdel jag arbetar under, dvs noll koll och tror inte jag vet var jag är anställd?! Pucko!
Men som vanligt vill ingen ta i mig, min jobbiga situation och komplicerade ärende... varken läkare, psykologer, kuratorer eller andra handläggare. För komplext, för mycket jobb! ;) Skicka vidare till någon annan. Good luck!

Imorrn blir det smärtkliniken x 2, läkare och psykolog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar