fredag 8 april 2011

walking closet!

japp, det är min mans nästa projekt på order av...........................................................
.......nix, inte mig, utan min man! :D
Vita väggar, svart/röd matta och vitt hyllsystem...
Men vad jag vet är vår inredningskarl straight! ;)

Så nu är allt utrivet, vilket jag glömmer bort varje gång jag ska klä på mig och går in i vårt snygga ex-klädkammare... som är tvär-tom

och alla våra kläder tillfälligt ligger här, en trappa upp... får se om det blir en vecka eller ett par månader bara...


Och skorna kanske man oxå skulle behöva gå genom lite...


Men jag har i alla fall kommit på vad en fyrbarnmorsas bästa vän är: FÖRVARING! Förvaring i alla dess former, för kläder, skor, leksaker, papper, diverse grejer och inte att förglömma en skrubb att slänga in olydiga små trollungar i! <3

1 kommentar: