torsdag 7 april 2011

Laparoskopi 3/5

Då är datum satt för titthålsoperationen, nojigt! Men lika bra att få det överstökat... Det blir överläkare Stefan Carlens på Ersta som utför den och det känns bra! Vågar inte riktigt tänka på den än dock... tur att jag ska till psykologen om en vecka! ;)

Annars har jag nu postat anmälan till socialstyrelsen, äntligen! HSAN friade ju läkaren men nu anmäler jag hela händelsen istället (efter en lagändring)! Det känns bättre faktiskt.

Jag har oxå skickat in fina foton på min otroligt sexiga mage med diverse "tatueringar" (ett annat trist ord kan vara bristningar) och ett stort härligt ärr som delar min mage i två delar, så den numer ser ut som en rumpa! ;)



Så, nu hoppas jag på att få ersättning från Patientförsäkringen för ärret, sveda & värk, bestående men och fortsatt inkomsbortfall.... men allt hänger på om de ser ett samband mellan mina besvär och skadan! Puckon! Allt faller väl på plats efter den 3 maj, antar jag...
Håll tummarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar