tisdag 5 april 2011

Trött efter en intensiv dag.


Idag åkte jag in och tog lite blodprover (närmare bestämt 6 rör) inför operationen i slutet av april och passade på att hälsa på på jobbet! Träffade mysiga kollegor och fick lite sushi till lunch, såklart (när jag får bestämma ;))! :)

mitt kära föredetta kontor! <3
Inte helt bortglömd, fick en MF-jacka av Lotta!  
Sen var det dags för utvecklingssamtal i skolan med Mio, världens duktigaste kille! <3 Så duktig på alla sätt och vis, vi får öva lite på klockan (kvart i/kvart över) och börja skriva lite mer med små bokstäver... Annars var han superbra, typ i fyran på läsning! Sjukt! Min bästa lilla kille!

mattesnille ;)

Men nu är klockan 18, bolibompa börjar och jag får gå och lägga mig! :) 


Natti natti! <3

MVH
Trött, sliten, svullen Ina som såklart fick ont i magen på väg hem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar