fredag 4 mars 2011

Magen...och lite svammel...

Jag fullkomligt hatar min mage! Snart har det gått ett år sedan "olyckan" och min mage verkar vara förstörd för resten av livet... Kul! Jag har ont varenda dag, klarar inte av mitt jobb, mitt hem, mina barn... jag är supertrött och orkar knappt vara social. Jag försöker, det ska gudarna veta.. men det är inte lätt! :(
Att träna och försöka röra på sig gick ett kort tag, men nu när jag går upp lite tidigare på morgnarna går jag och lägger mig före barnen... visserligen med datan i knäet, men ändå...
Jag är trött på att ha ont!!! Inte så konstigt att man vill dricka vin varje dag för att slippa undan lite smärta och känna sig lite gladare.... Nu ska ni inte oroa er, jag dricker knappt vin varje fre/lö! Men just nu skulle det inte kännas helt fel med ett glas om dagen.
När jag väl gör något roligt eller umgås med någon eller gör något jag måste, så är jag fullkomligt slut efteråt... förstår verkligen inte hur framtiden ska bli... orkar inte tänka...
Men, jag vet, det finns de som har det värre...mycket värre... men jag är ändå bitter... kan inte rå för det... 34 bast och sabb.
Klädde på mig lite finare "fredagskläder", målade naglarna och tänkte vara uppe senare för en gångs skull, men klarade inte ens av att äta middag med resten av familjen för att jag hade för ont... så nu ligger jag i soffan och bloggar medan barnen kollar på film.

Svullen
Inte svullen
Svullen

Inte svullen

Svullen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar