fredag 11 mars 2011

Biljakt!

Jaaa, nu har min man äntligen också insett vårt akuta behov av ny familjebil! Så nu jagar vi och vill helst ha en på en gång! :) Banken kontaktad, blocket uppe hela tiden och rundåkning till bilfirmor... roligare kan man ju ha det, men snart så slipper jag min skrothög till bil och jag lääängtar!

Funtar på chevrolet captiva, lagom liten, volvon var så j-a stor och det är ju faktiskt jag som kommer använda bilen mest... Nicke skulle ju helst av allt vilja ha det största som finns typ... nåt jeep-aktigt, en hummer säkert! ;)

Men nä, jag vill ha en liten, nätt, men ändå sjusitsig, så alla trollungar får plats! Apropå trollungar så trodde en bilhandlare igår att en femte va på G, tack för den! Försök förklara den svullna magen när du redan har fyra små-kottar... yeah!

Tips mottages gärna! <3 Ja, med begränsad budget då förstås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar