tisdag 29 mars 2011

Att få må bra en hel dag...

...är ju bara att fetglömma!
Men dagen började i alla fall bra! Sjukgymnastik där jag fick lära mig övningar som stärker bålen, tackar core:n på jobbet för att jag snabbt hittade de rätta musklerna! :) Nu ska det tränas 30 min per dag!




Sen träffade jag fina, vackra Katja med sin lilla kula! <3 Lunch, fika och lite snack om hur det är med livet, det var ju så länge sen sist!
Vill lägga upp en bild, men glömde fråga om det var ok, så jag avvaktar lite...
efter ok så kommer hon här! :)



En liten skymt av Jessi hann jag oxå få! <3
Måste dra ihop gamla gänget på en tjejkväll snart! Det börjar verkligen bli på tiden! Saknar er!

I bilen på väg hem kom helvetet igen, ont, illamående, kallsvettig... fuck! Klarade i alla fall av att svänga in till Anna på väg hem och fixa Melvins frilla! Tack Anna! <3


Sen stupade jag i säng med rädslan att åter behöva åka in, men nu några timmar senare har smärtan släppt lite! Skönt!!! Men det blir sängläge till imorrn bitti! 
Natti natti kära vänner!

1 kommentar:

  1. Ok godkänner bild ;-) Jättemysigt att ses lite! Kramis

    SvaraRadera