tisdag 22 mars 2011

Ettagluttare för en dag

Tillbaka till skolbänken en stund med Mio, min Mio. Jättekul att kunna vara med under en hel skoldag! Jag älskar dig så mycket Mio!!! <3 Du är världens duktigaste!


Svenska, övar på små bokstäver...

Solvägg i lä, nice! 


Om jag klarar av det? Nope! Hade ont efter en timme och visste inte hur jag skulle sitta. Men vad gör man inte för sina barn? Jo, man kämpar och står ut! <3

Men nu straffas jag för att jag försöker vara med mina barn och ta mitt ansvar... har så väldigt ont att jag börjar bli nervös att det blir en sjukhusvända till... :( Håll tummarna att jag slipper!
Om jag knappt klarar av att sitta på en stol (observera att jag fick en skön skrivbordsstol) vid en bänk ens en timme innan jag börjar åla mig, hur ska jag då någonsin komma tillbaka till livet???????

Sorry, detta skulle va ett glatt inlägg om en skoldag med min älskade Mio, inte ett deppo-inlägg, men det är svårt när man i skrivandets stund har ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar