måndag 17 oktober 2011

powernap = mardrömmar

Idag är en, hmm, mindre bra dag, ont i magen och jättetrött under förmiddagen. Försökte iaf göra lite nytta (lägga in räkningar & ställa av husbil, mindre kul!) och sen gick jag ut på min dagliga "tvungna" lunchpromenad, som för övrigt fortfarande är av den lite kortare varianten...
Åt kycklingsallad och vilade mig lite, eftersom jag får ondare efter maten... resultatet blev att jag tvärslocknade och drömde jättejobbiga mardrömmar! :(

Sen ringer min avd-chef och väcker mig, samtalet gick bra, och det kändes bra att få veta lite vad som händer på personal- och chefsfronten... jag är inte bortglömd även fast jag inte vet om jag någonsin kan komma tillbaka. Det känns bra!

Nu: kaffe!


Försöka pigga på mig till föräldramötet ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar