onsdag 26 oktober 2011

Jag klarade det! :)

Efter att ha haft en bra måndag och en bra tis förmiddag, så slog det till på eftermiddagen igår. Smärtan! Hämtade barn knappt stående och låg sen på soffan med smärtor till åtta, då kunde jag äta lite och gå en sväng med Enzo. Sen kom det tillbaka och jag la mig för natten...

Idag började det bra så jag tänkte försöka mig på att storhandla (vilket jag inte gjort på 20 mån!) och dessutom inte på nätet denna gång (då hela beställningen för över 4.000 spänn försvann putsväck igår).
Åt bara flingor & mjölk till lunch för att minimera risken för ond mage, tror ni det hjälpte? Nix, tväront i bilen på väg in till Södertälje, men jag gav mig fan på att klara det ändå och tog mig genom affärn, med handen på magen som en gravid, glömde hälften av grejerna, men JAG KLARADE DET!!! :D


Kaffe & vila & fortfarande nöjd & gla´! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar