torsdag 19 april 2012

frusen & trött

& ont i magen sitter jag med mitt te och deppar... inget nytt under solen, I know!



Men vad ska jag göra med mitt liv? Ett jobb som är nära hem på ca 70 % tror läkarna att jag klarar, där jag kan jobba hemifrån ett par dagar i veckan. Vad är det för jobb??? Vem erbjuder den tjänsten kan man ju undra...

Jag kommer få coaching (om jag säger upp mig 7 maj) men jag måste ju börja spåna nu för att verkligen kunna ta rätt beslut.

Ska jag plugga på distans? Vad? Hur ska jag försörja mig?

CV: En glad tjej i sina bästa år, sjukskriven sedan 2 år tillbaka, 4 barn, daglig buksmärta och en släng depression... Tjoho, jag är bra, jag lovar!

Vad är det viktiga i livet? Vad är meningen med livet? Vad är livet?
Jag vill bo kvar i mitt hus, jag vill att barnen ska kunna få det de behöver, jag vill att vi ska vara friska och kunna göra saker på fritiden.

Det löser sig, jag vet. Någon gång löser det sig! Men när???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar