torsdag 8 november 2012

Torrnål och kopparfärgstryck

Rätt kul, men ont i arm och blåsor på fingrarna efter allt ristande... Imorrn är det skola igen och då är det nog första hela veckan jag klarat av! :D (sen att jag åker hem vid 2-3-tiden är en annan femma)



När jag varit hemma eller på mullis, vilket jag varit de senaste 3 v, har jag inte haft lika ont i magen, men idag slog det till igen... Nu har jag återigen varit i skolan sedan i måndags. Tar det 3-4 dagar med mer "tungarbetad" kost innan tarmarna får det för jobbigt eller var det en tillfällighet? Återstår att se... 
I sådana fall får jag börja med matlåda och hoppas det blir bättre.

Annars mår jag för tillfället lite bättre och är lite gladare och mer villig att hänga med klassen än tidigare. Det känns bra! Hoppas det håller i sig och att berg- och dalbanan inte bestämmer sig för att åka nerför igen! Då kanske jag blir tvungen att lyssna på smärtläkaren och pilla i mig ångestdämpare och mer lyckopiller... :/ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar