fredag 5 oktober 2012

Vad gör jag?

Har fått ångestdämpande och tog en igår em då jag inte mådde så bra, blev lam & flummig... fine... men jag somnade 18.30! i kökssoffan... och vaknade vid 7.30, med världens huvudvärk och kan knappt gå med mitt vanliga mag- och korsryggsonda...

Tandläkaren vill ge mig bettskena för jag gnisslar tydligen tänder (har aldrig gjort förut)... det får nog bli när jag inte är fattig student i sådana fall ;)
tandläkarn med hela högen :), inga hål som behöver lagas iaf! Skönt!

Varför i hela fridens namn kan jag inte klara av lite stress & motgångar? Varför inte bara ta mig som jag är, idag? ACCEPTERA läget! 

Piller & barn funkar liksom inte doktorn lille! Idag måste jag försöka ta mig ut på en promenad istället eftersom jag är hemma från skolan. Pillerna lovade jag att ge två veckor, men efter två dar skiter jag nog i det....

Det är inte lätt att leva, och smärta förbättrar liksom inte läget, ifall ni undrar. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar