onsdag 25 juli 2012

Grevens

Det som började med en mysig fm på Grevens med fina vänner, avslutades abrupt av bråkiga barn och slutade med picknick på trallen med bara Meja som sällsis.








Själv är jag grinfärdig och vill slänga in grabbarna på nåt bootcamp för uppfostran! :( Tror nog att sommarlovet för deras del är över, jag orkar inte mer! Grabbarna är i luven på varandra non-stop, Melvin slår mig och Mio rymmer... Kul killar! Nu blev det hemfärd och indragna fotbollar som straff, men tror inte det räcker... Vad gör man?!

Häromdagen gottade jag mig i att en vän tyckte de var så lugna och "väluppfostrade", och jag min dummer, höll med... Vad gör jag för fel?

Ville att de ska få ett bra sommarlov med strand, glass, lite nya sällskapsspel, bullar m.m. Tror nog mest att jag skämmer bort dom och gör att de blir otacksamma snorisar... Fan, att man aldrig kan göra rätt.

Det är inte lätt att va morsa, det är en sak som är säker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar