tisdag 13 december 2011

Världens bästa skolsyster!

Hölöskolan måste ha den bästa syrran i världen! Hon är helt underbar!
Hon lugnade mig gällande Mio (och mig själv ;)), ska hålla koll och hjälpa honom med lite framförhållning & planering vid stadiebyten... Han är en typisk (känslig) 9-åring med en mamma som inte är helt frisk, inte världens bästa kombo... Men nu får vi ge honom lite mer tid, hjälpa till att strukturera upp hans vardag, minska stressen och lita på att han trivs i skolan och konkret berätta (enkelt) om vad som händer med mig så kommer nog hans huvudvärk ge med sig...
Min stora, lilla, fina, känsliga, duktiga kille! Jag älskar dig!


Tack Helena! <3

PS. Nu när både hon och psykologen har sagt att jag kommer bli bra (åtminstone psyk- och depressionsmässigt) så måste jag ju lita på det! Go Ina! Jag har viljan, styrkan, lyssnar på "instruktioner" och "läxor" samt utför dem, det ni! ;)
Bara lite jobbiga motgångar på vägen, men snart så!!!

PSS. Jag har t.o.m. pratat med chefsläkaren på Stälje sjukhus och ska få en tid för genomgång gällande hela den misslyckade operationen och hur de kan hjälpa mig vidare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar