tisdag 12 juli 2011

Halva ligan hos tandis!

Emmi, Melvin och jag var hos tandläkarn idag och barnen var så himla duktiga! <3 Själv fick jag laga ett hål och ska laga ett till efter sommaren... billigt och bra :(
Tandläkarn på födelsedagen, då får man en extrapresent såklart! <3




Jag fick oxå snabbt en tid hos en ny gynekolog, på Sveamottagningen, som jag blev jättenöjd med! Tack för tipset E & J! <3
Han var riktigt lättsam och tog lite prover, bla på endometrios, men cystorna var runda och fina och såg godartade ut. Två på höger sida, den större på 3,5 cm och en funktionell cysta på vänster... såg även den polyp jag hade för länge sen som startade hela karusellen, jag ska tillbaka på torsdag för lite provsvar. Skönt! Han skämtade och hade sig, men samtidigt förstod han det jobbiga i min situation, med alla rutter hit & dit...

Tack Tony för barnvakt! <3 I owe U big time! Och tack Sandra för skjuts, middag och halv barnvakt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar